Volkswagen esitles diiselmootriga Golf GTD-d

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Volkswagen

Saksa autogigant Volkswagen avaldas ametlikud fotod ja informatsiooni läinud nädalavahetusel Leipzigis esitletud võimsa diiselmootoriga Golf GTD kohta.


Kõigepealt GTD mootorist: kaheliitrise töömahuga turbodiisli võimsuseks teatatakse 170 hobujõudu ning maksimaalseks pöördemomendiks 350 Nm, mis on saadaval pöörete vahemikus 1 750 kuni 2 500 p/min, kirjutab

Autonet.ee

.

Käigukastiks võib olenevalt kliendi soovist paigaldada kas kuueastmelise topeltsiduriga DSG või siis sama käikude arvuga manuaalkasti. Volkswageni pressiteate kohaselt suudab DSG kastiga GTD paigalt sajani kiirendada 8,1 sekundiga ning tippkiiruseks saavutada 220 km/h.

Keskmine kütusekulu peaks jääma 5,6 liitri juurde saja kilomeetri kohta ning ühe paagitäiega peaks olema võimalik maha sõita ümmarguselt tuhat kilomeetrit.

GTD aerodünaamiline osa kordab täies mahus 210-hobujõulise GTi oma. Mudeleid saab omavahel eristada radiaatorivõre järgi: diiselmootoriga modifikatsioonil on sealne horisontaalne triip kroomitud, GTi esivõre on teadupärast punase joonega. Ka tagumine osa, täpsemalt difuusor ja summutiotsikud, on erineva asetusega: diislil mõlemad otsikud vasakul pool, bensiinimootoriga mudelil on mõlemas ääres üks.

Volkswagen Golf GTD saab sportlikumalt jäigema vedrustuse, 17-tollised valuveljed ning häälekama summutitorustiku, kus häält tekitab elektromagneti juhitav «vile». Sellise «generaatori» töö parameetrid on sõltuvuses mootori pööretest ja auto kiirusest.

Uue Volkswageni hinda pole veel välja kuulutatud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles