Vaatama üldisele majanduskriisile on New Yorgi autonäitusest suuremad probleemid õnneks mööda läinud ning tänu paljude firmade osavõtule on ka näitusel pakutav üsna vaheldusrikas. Mitsubishi üllatas positiivselt ideeauto Outlander GT-ga.
Mitsubishi pani Outlander GTga kümnesse
Et tegu oli õige valikuga, kinnitab juba esimestest näitusepäevadest alates saadud positiivne vastukaja - seda nii näituse külastajatelt kui ka ajakirjanduselt, kirjutab
.
Mitmetes foorumites arutatakse, et kas nüüd lõpuks on Mitsubishi maastur saanud just sellise ilme, nagu sel oleks pidanud juba ammu olema. Disain on tõesti hea, Evo ninaosa agressiivsus annab masinale sportlikult edasipürgiva väljanägemise, istu ainult sisse ja ringrajale.
Outlander GT-d esitletakse näitusel kui prototüüpi. See tähendab, et mitmeid parameetreid ei peeta vajalikuks avaldada. Kapoti alla paigaldati igatahes kolmeliitrine V6 bensiinimootor, mida võrreldes tavakonfiguratsiooniga on forsseeritud 10 hobujõu võrra võimsamaks ehk 230 hobujõuni.
Auto on varustatud ka kuuekäigulise automaatkasti, Evolution Xiga analoogse Super All-Wheel Control (S-AWC) nelikveo, Brembo pidurite ning mitme muu lahendusega, mida oleks paslikum kasutada võidusõitudel, mitte raske maastiku läbimiseks.
Siit ka väike vihje, et Mitsubishi prototüüp on mõeldud pigem headele teedele, seda enam, et kogu vedrustus on häälestatud jäigemaks suurematel kiirustel parema stabiilsuse saavutamiseks.
Seest aga praktiliselt mingeid muudatusi võrreldes tavalise Outlanderiga pole ning lisandunud on vaid suur navigatsioonisüsteemi ekraan. Tõele au andes tuleb muidugi ära mainida ka alumiiniumist pedaalid ning uue rooli ja näidikute asetuse, kuid sellega on esialgu piirdutud.
Mingit infot auto seeriatootmisse pole praegu veel avaldatud.