Toyota kerkis maailma väärtuslikumaks autobrändiks

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toyota logo
Toyota logo Foto: SCANPIX

Turundusuuringu ettevõtte Millward Brown poolt avaldatud BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands uuringust selgus, et Toyota on kerkinud maailma väärtuslikumaks autobrändiks, kirjutab Whatcar?.

Jaapani autotootja brändi väärtus on kerkinud aastaga 12 protsenti 19 miljardi euroni. Brändide üldtabelis andis see ettevõttele 23. koha.

Koht tagapool asub eelmise aasta väärtuslikuima brändiga autotootja BMW, mille väärtuseks on uue uuringu kohaselt 18,65 miljardit eurot.

Tabeli 43. realt leiab Mercedes-Benzi, mille brändi väärtus on kasvanud 11 protsenti. Autotootjate seas on Saksamaa ettevõtte kolmas.

Esiviisku lõpetavad Honda (-2 protsenti) ja Nissan (+3 protsenti). Esikümnesse mahtusid Volkswagen (+3 protsenti), Ford (+8 protsenti), Audi (+18%), Hyundai (+11 protsenti) ning Lexus (+2 protsenti).

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles