Renault ja Dacia autode müük kasvas Eestis esimesel poolaastal 21 protsenti

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Dacia Duster.
Dacia Duster. Foto: internaute.com

Renault ja Dacia müüsid Eestis 2013. aasta esimesel poolel kokku 1208 sõidu- ja tarbeautot, mis on 21,4% rohkem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Turuosa on brändidel kokku Eestis 10,2 protsendipunkti, mis kasvas 1,7 protsendipunkti võrra. teatas ettevõte.

Renault kasvatas sõiduautode (PC) müüki 31,7 protsenti 635 autoni. Parim müüdud sõiduauto oli uus Renault Clio, mida müüdi käesoleva aasta esimeses pooles 123 sõidukit ja 2012. aasta samal ajal müüdi eelmist Clio mudelit 17 sõidukit. Renault ootab müügi kasvu tänu uue Renault Capturi müügile tulemisega, mis tuli turule kaks kuud tagasi linnamaasturite kategoorias.

Dacia kasvatas Eestis sõiduautode müüki 17,4 protsenti 337 sõiduautoni. Kõige rohkem osteti Dacia Dusterit, Sanderot ja Lodgy’t.

Tarbesõidukite (LCV) kategoorias müüs Renault 211 sõidukit, mis on 2,4 protsenti kasvanud. Kõige ostetum tarbesõiduk on Renault Master. Dacia müüs 25 tarbesõidukit, mis tähistab 25 protsendist kasvu.

Mõlema automargi (PC+LCV) müük kasvas kokku 21,4 protsenti võrreldes eelmise aastaga. Renault ja Dacia olid müüginumbritega autotootjate hulgas Eestis neljandal kohal (24 autotootja hulgas) käesoleva aasta esimesel poolel.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles