Toyota on teist aastat järjest väärtuslikeim automark maailmas

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toyota vesinikauto CES messil
Toyota vesinikauto CES messil Foto: SCANPIX

Toyota on teist aastat järjest maailma väärtuslikeim automark. Jaapani autotootjale järgnevad BMW ja Mercedes-Benz, vahendab Whatcar?.

Turu-uuringu ettevõtte Millward Brown uuringu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands kohaselt tõusis Toyota väärtus 21% 29,6 miljardi dollarini. BMW väärtus tõusis 7% (25,7 miljardit dollarit) ning Mercedes-Benzil 20% (21,5 miljardit dollarit).

Esikümnesse mahtusid veel Honda, Ford, Nissan, Volkswagen, Audi, Chevrolet ja Hyundai.

Suurima väärtuse tõusuga oli Ford (+56%), ainsana kaotas TOP10-s väärtust Volkswagen (-4%).

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles