Toyota on teist aastat järjest maailma väärtuslikeim automark. Jaapani autotootjale järgnevad BMW ja Mercedes-Benz, vahendab Whatcar?.
Toyota on teist aastat järjest väärtuslikeim automark maailmas
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Turu-uuringu ettevõtte Millward Brown uuringu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands kohaselt tõusis Toyota väärtus 21% 29,6 miljardi dollarini. BMW väärtus tõusis 7% (25,7 miljardit dollarit) ning Mercedes-Benzil 20% (21,5 miljardit dollarit).
Esikümnesse mahtusid veel Honda, Ford, Nissan, Volkswagen, Audi, Chevrolet ja Hyundai.
Suurima väärtuse tõusuga oli Ford (+56%), ainsana kaotas TOP10-s väärtust Volkswagen (-4%).