Opel tahab 8 protsenti Euroopa turuosast

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Opeli logo.
Opeli logo. Foto: Reuters

Tundub, et Opeli juhid on pärast tootmismahtude vähendamist ümber mõelnud ja sihid nüüd kõrgustesse, vahendab Whatcar?.

Saksamaa autotootja loodab saada aastaks 2022 endale 8% Euroopa turuosast (seal hulgas Venemaa ja Türgi), kodumaal soovitakse 10% turust.

Selle saavutamiseks tutvustatakse 27 uut mudelit, mida veavad 17 uut jõuallikat. Kõik see peaks turule jõudma enne 2018. aastat, seega on uuel valikul neli aastat, et täita oma eesmärk.

Suurem turuosa on üks osa plaanist, seda autotootja on endiselt miinuses. See viga kõrvaldatakse väidetavalt 2016. aastaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles