Facebook on India reklaamiturul raskustes

PM Majandus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebook'i like-sümbol
Facebook'i like-sümbol Foto: Alison Yin/AP

Kuigi sotsiaalvõrgustikul Facebook on Indias 132 miljonit kasutajat, ei suuda ettevõte USA järel suuruselt teist kasutajabaasi kuidagi rahaks teha, kirjutab Reuters.

Facebook ei avalikusta küll eraldi India turu majandusnäitajaid, kuid maineka uuringufirma Counterpoint Research andmetel teenis maailma suurim sotsiaalvõrgustik eelmises kvartalis riigis vaid 15 miljonit dollarit reklaamitulu. Võrdluseks: maailma suurima internetireklaami müüja Google'i vastav näitaja oli 350 miljonit dollarit.

Google tuli aga India turule juba 2004. aastal ehk kuus aastat enne Facebooki, mistõttu on otsingumootori reklaamitooted kohalikele ettevõtetele palju tuttavamad kui Facebooki konkureerivad tooted ja teenused.

Facebooki kasutajate arv kasvas eelmisel aastal Indias 22 protsenti. Samas on lähiajal oodata ilmselt kasvu pidurdumist – rohkem kui 1,3 miljardi elanikuga riigis on ligipääs internetile vaid 252 miljonil inimesel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles