Twitter muutis esimesena emotikonid rahaks

Aivar Pau
, tehnoloogiaajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Coca-Cola emotikoni-kampaania
Coca-Cola emotikoni-kampaania Foto: twitter

Twitter on esimene sotsiaalmeedia keskkond, mis on muutmas kaubaks emotikonid – need emotsioonide väljendamiseks kirjamärkidest moodustatavad sümbolid, mida iga päev sotsiaalmeedias kasutame.

Nimelt oli loomulikult maailma tuntuim bränd Coca-Cola see, kes sai esimesena võimaluse maksta Twitteris oma emotikoni eest – kui kasutaja toksib tekstiväljale #shareacoke, siis ilmub selle asemele kahest kaelakuti koos olevast pudelist.

Coca-Cola väitel püstitas möödunud reedel teenusesse jõudnud makstud emotikon rekondi «Terviseks!» jagamisel.

Kuigi Twitter on sama funktsionaalsuse loonud varem ka näiteks Star Warsi ja MTV muusikaauhindade tarvis, on see esimene kord, mil emotikonide kasutamine on osaks reklaamitehingust.

Twitteri globaalse brändistrateegia juht Ross Hoffmann ütles TechCrunchile, et Coca-Cola on Twitteri jaoks üle maailma oluline partner, kes on oma emotikoni loomist soovinud juba mõnda aega.

Aeg näitab, kas Twitteri algatus leiab laia kasutust. Selge on see, et kuigi Twitter on juba 10 aastat vana, pole ta ikka suutnud oma äri kasumit teenima panna.

Allikas: marketingmagazine.co.uk

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles