Sündis uus idufirmade kiirendi Elevaator

Aivar Pau
, tehnoloogiaajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Iduformade kiirendi Elevaator
Iduformade kiirendi Elevaator Foto: Elevaator

Kolm Eesti reklaami-, turundus- ja disainiagentuuri Age McCann, ADM Interactive ja The Division asutasid uue idufirmade kiirendi Elevaator, et leida tugeva potentsiaaliga äriideid ja aidata neil kiirelt kasvada edukateks ettevõteteks.

Elevaator investeerib projektidesse loomulikult raha, aga ka agentuurides endis leiduvaid toote-, teenuse- ja brändidisaini arendamise oskusi ning turundus- ja tehnoloogiateadmisi.

«Eesmärk pole konkureerida juba tegutsevate idufirmakiirenditega, vaid pigem arendada ühiselt Eesti idufirmade keskkonda ja pakkuda alustavatele ettevõtetele võimalust teha koostööd Eesti juhtivate agentuuridega,» ütles Elevaatori tegevjuht Harry Kanistik.

Elevaator on avatud kõigile Eesti idufirmadele, eriti e-kaubanduse, mobiili- ja disainivaldkonnas, ent üsna iseenesestmõistetavalt on kiirendi üks eesmärke leida selliseid projekte, mis aitaksid pakkuda uusi ja innovaatilisi ideid agentuuride klientidele.

Elevaatori katuse all toimetab juba üsna mitu idufirmat. Näiteks mobiilseadmetele täisekraan-reklaame loov Curlify, veebipõhist meediaplaneerimist pakkuv Easyfy, uudne kiirkullerite võrgustik PostPal ja öömaske tootev Ööloom. Neist viimane võitis kevadel 5 Kuldmuna ning müüb täna oma tooteid edukalt üle maailma.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles