Ühedollarilisi raseerijaid müüv start-up on väärt juba 630 miljonit

Aivar Pau
, tehnoloogiaajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Dollar Shave Club
Dollar Shave Club Foto: Youtube

Los Angleses 1-dollariliste raseerijate tootmisele keskendunud start-up nimega Dollar Shave Club on olnud ülimalt agar ja edukas kaasamaks investorite rahakottide sisu ning on oma väärtuse tõstnud juba müstilise suuruseni.

Viimati õnnestus D-seeria voorus ettevõttel oma aktsiapakki kasvatada peamiselt Techonolgy Crossover Ventures toel 91 miljoni dollari võrra. Saadaval on veel 10 miljoni dollari väärtuses aktsiaid, vahendab Business Insider.

Kokku panustas viimases voorus ettevõttesse 22 investorit ning PitcBooki andmeil on Dollar Shave Club’i väärtus kasvanud 630 miljoni dollarini.

Ettevõte alustas tegevust aastal 2011 eesmärgiga haarata raseerijate turuosa Gilette’ilt. Nimelt oli ettevõtte juhil omapärane äriidee: 1 dollari suuruse kuutasu eest saadab Dollar Shave Club kliendile kõrgekvaliteetseid raseerijaid. Ta lõi oma idee tutvustamiseks ja stardiraha kogumiseks ka alloleva toorevõitu ja tobeda video, mis on kogunud koguni 19 miljonit vaatamist.

Nii juhtuski, et aastal 2014 teatas ettevõte juba 65-miljonilisest tootlusest – kolm korda suuremast näitajast, kui oli käive aasta varem. Selleks ajaks oli kuu- või enama jagu tellijaid kogunenud juba kaks miljonit.  

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles