Armastuseäpp Tinder plahvatas Indias

Aivar Pau
, tehnoloogiaajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tinder India kasutaja käsutuses
Tinder India kasutaja käsutuses Foto: Tsering Topgyal/AP

Mobiiltelefonide ja interneti kättesaadavuse revolutsiooni üle elav India on pakkumas üüratuid võimalusi kõigile nutiäri ajajatele maailmas ning paistab, et ka armastusele.

Nii on populaarse suhterakenduse Tinder kasvanud aastaga lausa plahvatuslikult – indialased on ligi 400 protsenti seda aastataguse võrreldes rohkem oma nutitelefonidesse laadinud, vahendab Cnet.

Tegemist on rakendusega, kus  Facebooki-põhised kontod on lähipiirkonna kasutajate seas jagatavad ja leitavad ning  meeldimine osutub vastastikusega, siis tekib kasutajatel võimalus omavahel suhelda.

Tinderi India kontori juhi Taru Kapoori sõnul on rakendus osutunud eriti populaarseks India naiste seas, eriti mis puutub selle Super Like funktsionaalsust. Demograafide hinnangul on rakenduse kasutajatest 90 protsenti vanuses 18-34 aastat.

Kuid Tinder on kõigest üks näide, kuidas nutiajastu võimalused Indiat on haaranud. Nii näiteks on sotsiaalvõrgustiku Instagram kasutajate hulk kasvanud aastaga kaks korda.

Analüüside kohaselt on detsembriks Indias internetile ligipääs juba 402 miljonil indialasel. Nutitelefonide kasutajate hulk on aastaga kasvanud 44 protsenti.

Tinder asutati aastal 2012 ning praegu tekib selles 26 miljonit match'i päevas. Rakendust omava IAC Match Groupi hinnangul kujuneb äpi tulenev tulu sel aastal 75 miljoni dollari kanti.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles