Taxify mõtles ümber ja jätab osa taksofirmade logod alles

Aivar Pau
, tehnoloogiaajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taxify kaasasutaja Martin Villig
Taxify kaasasutaja Martin Villig Foto: Eero Vabamägi

Taksovahendusteenust pakkuv Taxify mõtles senise taktika taksofirmade logode näitamisel ümber ja jätab need äppi alles, välja arvatud kõige väiksemate ettevõtete puhul.

«Panime logod tagasi firmadele, kelle autopark on 20-50 autot, mis vahepeal olid asendatud hinnaklassi ikoonidega,» ütles Villig portaalile Geenius.

«Päris väikesed firmad, 1-15 autot, mida kliendid üldse ei tea ning ei julge tellida, [nende logosid] me tagasi ei pane. Neile jäävad Taxify hinnakategooriate logod,» märkis Villig.«Lisaks plaanime privaatjuhid eraldi välja tuua omaette märgistusega, et kliendil oleks selge valik, kas takso või privaatjuht.»

Tema sõnul annab Taxify sellega nende hinna- ja kvaliteedigarantii. «Meie põhisõnum on: Taxify võtab vastutuse kõikide autode eest, mis meie süsteemis on.»

Ülemöödunud nädalal kaotas taksoteenuse vahendaja Taxify oma äpist ära esimesed väikeste vedajate brändid ja teatas plaanist paari kuu jooksul kaotada mobiilirakendusest kõigi firmade logod. Taksot tellides saanuks pealekauba niisiis ka üllatuse, mis firma masin kohale vurab.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles