Eesti mobiilireklaamide tegija laieneb üle maailma

Aivar Pau
, tehnoloogiaajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nexd tuumik
Nexd tuumik Foto: Erakogu

Mullu mais turule tulnud mobiilireklaamidele spetsialiseerunud Eesti tehnoloogia- ja produktsiooniettevõte Nexd on investeeringute toel tegevust üleilmseks laiendamas ning mitmel pool maailmas müügikontoreid avamas.

Viimati asutas ettevõte koostöös investeerimisettevõttega North Base Media esinduse Austria pealinnas Viinis.  Järgmisena tulevad tegevust laiendava ettevõtte esindused Berliinis, New Yorgis ja Kagu-Aasias.

«Mis puudutab uutes asukohtades töökohtade loomist, siis see on põhimõtteliselt müügivõrgustiku rajamine. Kogu arendus ja loometöö tehakse Eestist, piiride taga palkame esialgu müügipersonali ning konsultante,» ütles Postimehele ettevõtte tegevjuht Patrik Kupenko. «Eesti loovtöötajad saavad töötada rahvusvaheliste reklaamikampaaniate kallal ning seda tänu Eestis välja töötatud mobiilireklaamide serveerimisplatvormile.»

Nexdi mobiilireklaamide platvorm AdCanvas lansseeriti möödunud aasta mais ning esimene väliskampaania läks eetrisse septembris. Täna töötab Nexd projektide kallal Baltimaades, Soomes, Austrias, Saksamaal, Rumeenias ja veel mitmes Euroopa riigis. Juba tänaseks on tööd tehtud selliste brändide jaoks nagu Mini, IKEA, T-Mobile, Raiffeisen ja Gjensidige.

Nexd ei tee klientidega agentuurilepinguid, ent teeb ühekordseid keerulisemaid digikampaaniaid kõigile ekraanidele. Kasutusel on seejuures RRM ehk richer rich media reklaamiformaat, mis võimaldab reklaamides sujuvaid animatsioone ning  interaktiivsust, samuti selliseid funktsionaalsusi nagu reklaamist otse helistamine, sotsiaalmeediaga integreerimine, registreerimisvormide täitmine.

Ettevõttes töötab hetkel 16 inimest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles