Sotsiaalmeedia ime: Tujurikkuja hirmvana klipp kogus alles nüüd miljoneid vaatajaid

Aivar Pau
, tehnoloogiaajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Facebook

Nüüdseks juba ajalooks saanud ETV kultussarja «Tujurikkuja» kurikuulus klipp «Eesti Ujumine» valmis juba aastal 2010, ent on nüüd mõne päevaga kogunud sotsiaalmeedias rohkem vaatajaid, kui nähtavasti enamik Eestis valminud videoid.

Nimelt avastas video aasta algul meelelahutusvideote portaal Brute News, kes lisas sellele oma ingliskeelse pealkirja ja vahetekstid ning postitas 9. jaanuaril Facebooki.

Tulemus: nädalaga on sel algsega võrreldes kvaliteedis tublisti kaotanud videol juba üle kahe miljoni vaataja ja ligi 26 000 jagamist.

Video originaalil YouTube’s on kuue aastaga kogunenud 499 640 vaatajat.

Klipp kujutab teatavasti «ujumisvõistlust», mis algab pudeli viina ära joomisega. Spordiala selline käsitlus ajas tagajalgadele ka Eesti alaliidu toonase presidendi Evelyn Sepa, kes palus ujumise mainet kahjustava videoklipi Youtube’ist eemaldada.

Uus versioon «Eesti ujumisest» kannab pealkirja «They drink i vodka bottle and the swim» ja näeb välja selline:

 

LMAO This is Too Much LMAO !!! (y) (y) For More Videos LIKE: Brute News (y)

Posted by Brute News on Friday, January 8, 2016

Catapult Filmsi originaal oli aga selline:

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles