Elion: veebipoest eelistatakse osta telereid

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Panther Media/Scanpix

Elioni e-poe juhi Jaanus Reinsalu sõnul eelistavad ettevõtte kliendid endale veebipoest soetada just telereid


Reinsalu hinnangul on e-poest endale kodutehnikat ostev klient kaalutlevam ja teeb valikuid põhjalikumalt.

«Seepärast on veebis näiteks suurem televiisori ostjate osakaal. Veebis saab klient rahulikult kodutehnika omadustega tutvuda ning erinevaid mudeleid võrrelda.

Teine põhjus on mugavus - internetist tellides tuuakse suur teler järgmisel päeval koju kätte. Poes võib juhtuda, et teleri kast ei mahugi sõiduautosse ning tuleb hakata transporti otsima,» selgitas Reinsalu.

Sarnaselt mitmete konkurentidega on ka Elioni veebikanali osakaal pidevalt kasvanud: kui 2008. aastal moodustas e-poe müügi osakaal ettevõtte kogumüügist umbes 6 protsenti, ulatub see tänavu umbes 12 protsendini.

Reinsalu sõnul suureneb veebimüügi osakaal kogu jaekaubanduses ja tehnikakaubad pole mingi erand.

Peamisteks märksõnadeks on tema kinnitusel laiem kaubavalik, veebikeskkonna lisavõimalused, sageli soodsam hind ning mugavus.

«Veebis on toote kohta oluliselt rohkem infot kui poes hinnasildil. Info on eesti keeles ja iga keerulise tehnilise parameetri kohta on võimalik lugeda abiteksti.

Samuti saab ostja kasutada toodete võrdlust: lugeda teiste kasutajate kommentaare või küsida enne ostu lisainfot teistelt inimestelt, kellel on sama tootega juba kogemusi.

Kui klient soovib, võib ta enne ostu lugeda läbi kasvõi toote täispika kasutusjuhendi, et olla kindel kas kaup ikka vastab soovidele,» lisas Elioni e-poe juht.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles