EMT alles otsustab võimaliku kahju hüvitamise

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telefonid.
Telefonid. Foto: Lauri Kulpsoo.

EMT avalike suhete juht Kaja Sepp märkis, et kas ja kuidas mobiilsideoperaator klientidele tänase rikke kahju hüvitab, on veel otsustamisel.

Sepa sõnul vaadatakse läbi, mis asjad konkreetselt mõjutatud olid ning kus võib kahju hüvitamine kõne alla tulla.

Esiteks peab mõistagi üldse paika panema, mis on «kahju hüvitamine». Kas arvelt summa maha võtmine või mingi kompensatsiooni maksmine.

«Nende puhul tegeleme konkreetsete juhtumite baasil,» vastas Sepp küsimusele, mis saab juhtumiga, kui inimene tahtis näiteks autot mobiilselt 15 minutiks parkima panna, kuid sellest kujunes kaks tundi.

Täna päeval oli EMT võrgus häiritud pea kõik teenused sh helistamine, sms-de saatmine ja mobiil-id. Häirekeskuse teatel ei saanud ka ilma SIM kaarti telefonist eemaldamata helistada hädaabinumbrile, kuigi toimetuse katse näitas, et see teenus töötas.

Mäletatavasti oli viimane suurim siderike 17. novembril, mil Elioni süsteemid üles ütlesid ning internetti kasutada soovinud inimesed ligi kaks tundi lakke vaatama pidid.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles