BMW kaalub elektrimootoriga M-seeria tootmist

PM Majandus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
BMW M2 Coupe on siiski veel tagaveoline
BMW M2 Coupe on siiski veel tagaveoline Foto: SCANPIX

Saksamaa autotootja BMW sportautode üksus BMW M võib tulevikus tehasest välja lasta ka elektri- ning hübriidsõidukeid, kirjutab AutoExpress.

BMW on viimastel aastatel panustanud üsna palju elektriautode sektorisse. Loodud on eraldi i-seeria ning lähitulevikus peaks kõigist müügis olevatest mudelitest valmima ka pistikhübriidversioon.

«Me uurime M-seeria autode elektrifitseerimise küsimust, see on ilmselt vältimatu. Samas oleneb see auto võimekuse suurendamisest,» kommenteeris BMW insenerivaldkonna asepresident Dirk Hacker. Ta tunnistas, et M-seeria traditsiooniline sihtgrupp ei koosne  just kõige suurematest hübriidautode austajatest, mis tähendab, et nad on nõus M-seeria hübriidvariante ostma vaid juhul, kui see annab selgelt midagi «M-kogemusele» juurde.

Muret tekitab ka auto kaal, kuna hübriidid ja pistikhübriidid nõuavad üsna raskete akude paigutamist masinasse, mis aga mõjutab selgelt auto võimekusnäitajaid.

BMW M-seeria (M tähistab mootorisporti) üksus loodi ettevõtte ralliprogrammi baasil 1972. aastal. Hiljem hakkas BMW M-seeria autosid kasutama oma sõidukivaliku täiendamiseks. M-märki kandva auto mootorit, käigukasti, vedrustust, interjööri, aerodünaamikat ja välist disaini on eraldi modifitseeritud, mis eristab seda ka BMW tavamudelitest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles