Taxify kaotab rakendusest sobiva auto valimise võimaluse (1)

Aivar Pau
, tehnika.postimees.ee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taxify taksoäpp.
Taxify taksoäpp. Foto: Eero Vabamägi

Sõiduvahendusteenuse Uber Eesti versioon Taxify on võtmas ette oma rakenduse järjekordse suurema uuenduse  jagades aprillist tellitavad autod kuude hinna- ja kvaliteediklassi ning kaotades võimaluse valida endale sobivat autot.

«Täna võib äppist leida kümneid erinevaid kombinatsioone stardihindadest, kilomeetrihindadest ja kvaliteedist. Edaspidi on sobiva teenuse leidmine palju lihtsam,» põhjendas muudatust Taxify Eesti juht Henrik Raave.

Uuendusega toob Taxify äppi klassid Private, Eco Takso, Standard Takso, elektriautod, luksusautod ja bussid. Autode nimekirja asemel on võimalus valida kuue kindla kvaliteeditasemega teenuse vahel, millest saadetakse kliendile lähim sobiv auto. Igas kategoorias on määratud sõidualustamise tasu ning maksimaalne päevane ja öine tariif, mida juhid ületada ei tohi.

Praegu saavad rakenduse kliendid ise valida, millise auto nad selle foto, alustustasu, kilomeetrihinna, automargi ja tootmisaasta, istmete arvu või kauguse põhjal valivad.

(Taxify rakenduse uus disain)
(Taxify rakenduse uus disain) Foto: Taxify

«Me oleme lihtsamale tellimissüsteemile liikunud juba mitmes linnas ning aprillist katsetame seda ka koduturul Tallinnas. Valik muutub kindlasti mugavamaks ning loodan, et meie kliendid võtavad uuenduse hea meelega vastu,» lisas Raave.

Äpi jaluses kuvatakse erineva kategooriaga autosid ning täielikult on kadunud autojuhtide või taksofirmade logod. Rakenduse põhivaates näidatakse erinevate autode paiknemist kaardil ning kui kaua võtab auto kohalejõudmine aega.

«Taxify eesmärgiks pakkuda klientidele mugavamat ja lihtsamat tellimise protsessi, kus autod on jagatud kvaliteedi ja hinna järgi teenusklassidesse. Täna on tihti olukord kus klient valib ühe auto ja juht keeldub või on juba mõne teise kliendi poolt vahepeal ära tellitud,» ütles Postimehele Taxify kaasasutaja  Martin Villig.

«Lihtsam tellimine meeldib klientidele, sest keskmine auto saabumise aeg väheneb kuni 30 protsenti. Taksojuhtide vaatest kasvab efektiivsus, sest lüheneb ettesõidu vahemaa ja kasvab keskmine sõitude arv tunnis ning suureneb sissetulek.» selgitas Villig.

(Taxify rakenduse uus disain)

Riigikogu on asunud menetlema ühitranspordiseaduse muudatusi, mis legaliseerivad jõustumisel sõidujagamise ning leevendavad taksojuhtidele kehtestatud euronõudeid.

Taxify hinnangul vahendab ta hetkel ligi 40 protsenti Eesti taksotellimustest.

Eesti juhtivad taksofirmad Tallink Takso ja Tulika Takso teatasid täna, et said konkurentsiametilt loa ühise osakapitaliga äriühingu Taxofon Eesti OÜ tegutsemiseks ning taksode tellimisäpi Taxofon arendamiseks.

Tallink Takso juhatuse liige Tõnu Uusmaa ütles, et Taxofoni tegevust on plaanis laiendada ja hakata mobiilrakenduse teenust pakkuma ka kolmandatele taksoettevõtjatele, kes ei kasuta Tulika või Tallinki kaubamärke. «Konkureerivad taksoettevõtjad on oodatud Taxofoniga liituma,» ütles Uusmaa.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles