Diisliskandaal jätkub: Porsche tippjuht pani ameti maha

PM Majandus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Wolfgang Hatz konkurendi Ferrari hübriidmudelit LaFerrari uurimas
Wolfgang Hatz konkurendi Ferrari hübriidmudelit LaFerrari uurimas Foto: AFP / Scanpix

Porsche teadus- ja arendusjuht Wolfgang Hatz lahkus ettevõttest, tema asendajaks nimetati senine kvaliteedijuht Michael Steiner, kirjutab Autocar.

57aastane Hatz oli üks neist Volkswageni kontserni tippjuhtidest, kes sattus diiselmootorite heitgaasinäitajate võltsimise tõttu uurimise alla ning oli ajutiselt oma ametikohalt eemaldatud. Kuigi praeguse seisuga ei ole tema vastu tõendeid leitud, otsustas ta sellegipoolest ise ettevõttest lahkuda.

Hatz töötas Porsche heaks kokku 14 aastat. Tema näpunäidete järgi loodi näiteks 918 Spyder ja 911 GT3 RS, samuti andis ta suure panuse eelmisel aastal esitletud kontseptauto Mission E arendamisse.

Hatz ei soovinud ametlikus pressiteates oma lahkumise põhjust selgitada, teatades vaid, et tal on Porsches veedetud ajast «ainult head mälestused.»

Uueks arendusjuhiks nimetati viimased viis aastat kvaliteedijuhi rollis olnud Michael Steiner, kes on varem vastutanud ka autotootja innovatsiooni ja kontseptmudelite arendamise eest. Näiteks juhtis ta esimese põlvkonna Panamera arendust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles