Volvo tutvustab uut kompaktautode kollektsiooni

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Volvo

Volvo Cars avalikustas hiljuti kahte uut  ideeautot, mis on Rootsi autobrändi uue suuna näitajateks ning märgivad uue ülemaailmse kompaktautode strateegia lansseerimist.

18. mail avalikustatud 40 seeria ideeautod demonstreerivad esimest korda, kuidas Volvo planeerib laieneda atraktiivsele premium-väikeautode turule. Ja seda autodega, mis kombineerivad endas julge välis- ja sisedisaini ning on varustatud autotööstuse innovaatiliseimate ühenduvus-, elektri- ja autonoomse sõidu tehnoloogiatega.

Uued ideeautod on esimesed, mida ehitades on rakendatud Volvo uut, Compact Modular Architecture (CMA) kontseptsiooni, mis on loodud spetsiaalselt väiksematele autodele ning mille loomisel on firma disaineritel ja inseneridel olnud vabad käed uurimaks uusi julgeid lahendusi.

“Igal uuel tooteperekonna liikmel on oma eristuv iseloom – täpselt nii nagu see on päris perekonnas. CMA on meie ideeautodel aidanud püüda kinni midagi erilist, midagi nooruslikku. Uutel autodel on energiat – nad on justkui mässavad aga pilkupüüdvad urbanistlikud tegelased ja see eristab neid massist. Need autod on vaid põgus välgatus sellest, mis Volvol kompaktautodega plaanis on,” rääkis Thomas Ingenlath, Volvo Car Groupi disainijuht.

Volvo kompaktautode strateegia on põhiline element jätkuvas globaalse tegevuse ja finantsalase kontseptsiooni ümberkujundamises. Rootsi firma on parajasti kasutusele võtmas ambitsioonikat taaselustamise plaani, mis repositsioneerib brändi, et paremini konkureerida ülemaailmselt oma peamiste konkurentidega. Repositsioneerimine toimub järgneva 4 aasta jooksul.

Volvo uus globaalne kompaktautode valik pakub nii täielikult elektrijõul töötavat sõidukit kui ka Twin Engine pistikhübriidi variante ja seda kooskõlas ettevõtte endale võetud kohustusega elektrifitseerida kõik oma tooteportfelli mudelid. Volvo eesmärgiks on müüa ülemaailmselt 1 miljon elektriautot aastaks 2025.

“Lähenedes auto arhitektuurile ja jõuülekande arengule modulaarselt oleme edukalt hüpanud oma arengus ette paljudest premium-segmendi tootjatest,” lausub Dr Peter Mertens, Volvo Car Groupi arendustöö juht. “Meie uue täieselektrilise jõuallika võimalused avavad täiesti uue ja põneva peatüki Volvo eduloos.”

Lisaks julgele disainilahendusele ja elektrifitseeritud jõuülekannete võimalusele pakuvad uued autod ka laia valikut ühenduvusteenuseid ning maailma kõige arenenumat turvavarustuse standardpaketti ning muidugi üdini skandinaavialikku interjööridisaini.

Foto: Volvo

“Uutel 40 seeria autodel on võimalus parandada meie turuosa ühes tähtsas ja kasvavas autotööstuse segmendis,” ütles Håkan Samuelsson, Volvo Cars’i president ja tegevdirektor. “Uus elektriliste jõuallikate programm kaasas endas mõlemat – uut, kompaktset Twin Engine pistikhübriidi ja täielikult elektrijõul liikuvat autot, mis mõlemad on kesksel kohal CMA programmis.” Ta lisas, et esimene 40 seeria auto läheb tootmisesse tõenäoliselt juba aastal 2017.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles