Taxify haub plaani siseneda toidutarnete turule

Aivar Pau
, tehnikaajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taxify.



lt/Foto: LIIS TREIMANN
Taxify. lt/Foto: LIIS TREIMANN Foto: LIIS TREIMANN/PM/SCANPIX BALTICS

Seni Eesti ja mitmel pool mujal maailmas sõitjateveo vahendamisele keskendunud Taxify plaanib haaret laiendada ja asuda pakkuma kaubatarnete teenust.

Ettevõtte esindajad on esialgu kavatsuste osas napisõnalised. «Kaupade ja toidu vedu on kindlasti huvitav valdkond, aga praegu sellega fookust ei sega,» ütles Postimehele Taxify esindaja Henrik Raave.

Siiski tunnistas ta, et just Tallinn on koht, kus ettevõte plaanib  proovida nn delivery-teenuste pilootprojekti. Taxify peamiseks eesmärgiks on tema sõnul siiski reisijatele parima teenuse pakkumine. «Ja meil on siin veel kõvasti kasvada,» märkis Raave.

Taxify sotsiaalmeediafoorumis oli ta aga märgatavalt konkreetsem: «Me oleme paljudes riikides taksondusest välja kasvamas. Rideshare'ingu osakaal kasvab mühinal. Peagi lisandub delivery. Ühesõnaga, taksod mängivad meie etenduses küll kandvat aga mitte enam põhirolli,» sõnas Raave üleskutses kaaluda ettevõtte brändi uuendamist.

Taxify on suurim eestimaine taksode ja sõidujagamise mobiilirakendus, mis töötab Tallinnas, Tartus, Pärnus, Kuressaares, Viljandis ja Rakveres ning platvormi teenistuses on üle 2400 auto. Taxify on Eestist tänaseks kasvanud 13 riiki ja plaanib lähikuudel avada teenuse veel neljas riigis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles