Fiati uus esindaja esitles aasta kaubikut

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Whatcar.

Täna esitles Fiati uus esindaja Eestis, AS United Motors, selle aasta esimest uudismudelit, Fiat Doblo’t, kirjutab Whatcar.ee.


Tegemist on «Euroopa Aasta Kaubik 2011» tiitli saanud sõidukiga, mis on konkurentidega võrreldes mahukam, loodussõbralikum ja madalamate ülalpidamiskuludega.

Uue Doblo peamine sõnum oma konkurentidele on see, et tema kaubaruum on oma klassi parim, samuti kandevõime ning kõige laiem kerevalik.

Näiteks on ta ainus omas klassis, mida saab tellida ka n-ö madelversioonina, ehk raamil oleva kahekohalise kabiiniga autona, millele saab vastavalt kliendi vajadusele ehitada taha kas veokasti, furgooni või mida iganes.

Samuti on tal erinevalt konkurentidest võimalik vahetada veermiku igat detaili eraldi, tal on 3-aastane üldgarantii, kabiiniosa on väga detailselt läbi mõeldud jne.

Saadaval on ka N1 ehk tarbesõiduki kategooriasse kuuluv istmetega versioon, mida saab kasutada nii kaubiku kui sõiduautona, olles samal ajal ettevõtja jaoks vaba erisoodustusmaksust. Ei mingit sõidupäevikut, ega muid lisakulusid.

Doblo on saadaval kahe erineva telgede vahega, millest suuremal versioonil (Doblo Cargo Maxi) ulatub see enam kui kolme meetrini ning selline variant mahutab juba kuni 4,6 kuupmeetrit kaupa ning kannatab vedada kuni tonni raskust kaupa (tugevdatud kandevõimega versioon on lisavarustusena saadaval ka lühema kerega versioonil).

Lühema telgede vahega variant on saadaval kahes versioonis: tavalise kõrgusega või kõrgendatud kaubaruumiga. Esimesel juhul on kaubaruumi mahuks kuni 3,8 kuupmeetrit, teisel juhul kuni 4,4 kuupmeetrit. Kõik versioonid mahutavad kahte euroalust.

Lühema Doblo Cargo hinnad algavad 12 355 eurost (193 317 kroonist), Doblo Cargo Maxi hinnad stardivad 15 350 eurost ehk 240 182 kroonist. Mootoriversioonidest on põhirõhk diiselmootoritel, valikus on vaid üks bensiinimootor - 1,4-liitrine ja 95 hobujõuline.

Viimast saab tellida ka gaasitoitel turboversioonina. Arvestades pidevat bensiini- ja diiselkütuse hinna kasvu, võib sellise versiooni lisandumine mudelivalikusse olla igati perspektiivikas. Gaasitanklaid on Eestis piisavalt.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles