Eesti uus Rocket Sales programm viib 60 siinset startuppi välisturgudele

Aivar Pau
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Kuvatõmmis

Startup Estonia käivitas septembri alguses uue rahvusvahelise startupide müügi- ja turunduskoolitusprogrammi Rocket Sales, mille abil aidatakse järgmise kolme aasta jooksul 60 Eesti startupil jõuda välisturgudele.

Rocket Salesi on ellu kutsunud Startup Estonia ja seda viivad läbi konsulatsiooniettevõte Civitta ning Ida-Euroopa edukamaid kiirendeid Startup Wise Guys.

Globaalse ettevõtlusmonitooringu 2014. aasta Eesti raporti kohaselt takistavad Eesti startupide edulugudeks arenemist tihtipeale välisturgudel müügi alustamise kogemuse puudumine, rahvusvaheliste kontaktide võrgustiku puudumine, rahvusvahelise turunduse kogemuse puudumine ja nõrk omavaheline koostöö.

Programm raames koostavad programmis osalevad startupid tuntud koolitajate ja mentorite abil individuaalsed tegevuskavad välisturule sisenemise strateegia ja turundusplaaniga. Seejärel on eesmärgiks need tegevuskavad realiseerida ühe aasta jooksul – siseneda edukalt sihtturgudele, suurendada netokäivet ja omavahelist koostööd.

Koolitajateks ja mentoriteks on sellised rahvusvahelised valdkonna praktikud nagu Tristan Kromer, Dan Toma, Max Gurvits ning Christina Forsgård.

Programmi esimene voor läks käima 4.-5. septembril müügiteemalise koolitusega, mida vedas eest 10-aastase rahvusvahelise startup-ettevõtetega töötamise kogemusega Dan Toma. Tema sõnul on programmis osalevate ettevõtjate näol on tegemist väga nutikate ja pühendunud indiviididega, kes on väga innukad õppima ja uusi võtteid rakendama

Programmis osalevad 20 Eesti startupi: DreamStars, EstateGuru, Shipitwise, Barking, Autlo, Dermtest, Huntloc, coModule, Investly, Greenhouse, Insly, GoWorkaBit, Rebelroam, Leansite, Clipman, Autolevi, RateChain, Marina Ahoy, Avizu Technologies ja Sportlyzer.

Autolevi tegevjuht ja asutaja Tauri Kärsoni hinnangul annab ärikliendiprogramm annab ettevõttele tugeva konkurentsieelise ka uutel välisturgudel.

 Programmi teine voor avatakse 2017. aastal ning see keskendub B2C startupidele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles