Karl Pajusalu: kuidas müüa teadusliku sisuga raamatuid?

Karl Pajusalu
, Tartu Ülikooli eesti keele ajaloo ja murrete professor, akadeemik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Professor Karl Pajusalu.
Professor Karl Pajusalu. Foto: Margus Ansu

Akadeemik Karl Pajusalu kirjutab sellest, kuidas müüa piraatkoopiate ajastul teadusliku sisuga raamatuid. 

Jõulukuu esimesel päeval avaldas ajakiri Nature probleemartikli muutustest teadusraamatute kirjastamisel. Artikli autor, ITHAKA S+R raamatukogu ja akadeemilise kommunikatsiooniprogrammi direktor New Yorgist Roger Schonfeld kirjutab muredest, mis on jõudnud nüüd ka Eestist palju suurematel turgudel toimetavate Ameerika Ühendriikide ja Suurbritannia tippülikoolide kirjastusteni – kuidas edukalt müüa teadusliku sisuga raamatuid?

Loodus- ja täppisteadustes on monograafilistel teostel olnud traditsiooniliselt erinev tähendus kui sotsiaal- ja humanitaarteadustes, kus raamatud mängivad olulist rolli ka uute teadustulemuste avaldamisel. Sellest hoolimata jääb raamat endiselt tähtsaks teadmiste talletamise ja edasiandmise vormiks kõigil teadusaladel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles