Kommunikatsioonispetsialist uuest brändist: asi on valmis, kasutame nüüd ja palju!

Aivar Pau
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Henrik Raave
Henrik Raave Foto: Erakogu

Kommunikatsioonibüroo MUST eestvedaja Henrik Raave hinnangul tasub EAS-i loodud uusi Eesti brändisuunised kindlasti laialdaselt kasutama asuda.

«Ma üldiselt arvan nii, et kui me koos midagi teeme, meile kõigile, Eesti jaoks, siis on mõistlik seda maksimaalselt ka kasutada, mitte pidurdada põhjusel, et ei meeldi või et konkurent tegi,» ütles Henrik Raave Postimehele.

«Seega, igal juhul, asi on valmis – kasutame nüüd palun kõikjal ja palju! Ja tegelikult on ka loovlahendus täiesti vinks-vonks,» arvas ta.

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) all tegutsev disainimeeskond avalikustas täna pooleaastase töö tulemusena valminud Eesti brändi kontseptsiooni, mille läbivateks elementideks on ühtne kirjatüüp, rohkelt Eestit ja eestlasi kirjeldavad sõnumeid ja ikoone ning läbiva joonena rändrahnude motiiv ja elektroonilisusele viitav täht «e».

Uue brändi suunised asuvad aadressil brand.estonia.ee

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles