KredEx kutsub ettevõtteid Eesti brändi tööriistakasti sisse vaatama

Aivar Pau
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti uus bränd.
Eesti uus bränd. Foto: EAS

KredEx kutsub ettevõtjaid veebruari keskel töötuppa, et uurida lähemalt Eesti brändi edendamiseks loodud tööriistakasti sisu.

«Brändrahnu teema on küll palju kõneainet tekitanud ja eriarvamusi esile toonud, kuid nende seast ei paista välja, kas Eesti ettevõtjad ise on saanud ka lahendustega lähemalt tutvuda,» selgitas KredEx Krediidikindlustuse juht Meelis Tambla töötoa kokkukutsumise mõtet.

Tambla sõnul on just Eesti eksportijad Eesti brändi töövahendite peamiseks sihtrühmaks - just nemad oleksid kaasajastatud Eesti brändi ühed peamised kasutajad, kellega koos «oleks tarvis uuele tööriistakastile otsa vaadata ja leida parimad viisid, kas ja kuidas nn brändrahn enda kasuks tööle panna».

Töötuba on kutsutud juhtima EAS-i kokkukutsutud nn Eesti Disainimeeskonna juht Alari Orav.

«Töötoa käigus püüame leida vastused küsimustele, kuidas saab eksportija Eesti brändi abil oma sõnumeid võimendada, ja proovime järele, kuidas töötavad Eesti brändi materjalide jaoks loodud veebiplatvormid,» selgitas Orav ning lisas, et töötoa käigus valmivad ka praktilised lahendused tänastele eksportijatele.

Töötuba «Brändrahnud praktikas - mida neist minu ettevõttele kasu on?» toimub 17. veebruaril Tallinnas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles