MängudeÖÖ loengusaal toob Eestisse suured mängustuudiod

Andri Allas
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
MängudeÖÖ 2017 ootuses
MängudeÖÖ 2017 ootuses Foto: Erakogu

8. aprillil toimuval MängudeÖÖl leiab taaskord aset loengusaal, mis naaseb sel korral suurema ja uhkemana, kui varem. Lisaks kodumaistele mänguarendajatele tulevad oma kogemustest rääkima mängutööstuses tegevad inimesed Leedust, Kanadast ja Argentiinast. Remedy peastsenasrist astub lavale, et rääkida eelmise aasta hittmängu Quantum Breaki loomisest ja CD Projekt REDi missioonidisainer avab ühe viimaste aastate parima teose, The Witcher 3: Wild Hunti loomise tagamaid. Loengusaali täpse ajakava leiab alt.

NB! Kõik loengud toimuvad inglise keeles!

22:00-22:30

How to combine Time Travel, a Video Game and a TV Show: My Narrative Design on Quantum Break

Gregory Louden (Remedy Entertainment)

Gregory Louden, Senior Narrative Designer and former VFX artist, shares secrets and lessons from the narrative design for «Quantum Break», Remedy Entertainment’s time travel action game and TV show experience.

Before joining the games industry, Gregory worked in Visual Effects and Feature Animation for films such as Gravity, Prometheus, Happy Feet 2, Sucker Punch and World War Z amongst others. Currently Gregory is working on Crossfire 2 single player and a TBA project at Remedy Entertainment.

***********************************************************

Kuidas kombineerida ajarännet, videomängu ja telesarja: minu kogemus Quantum Breaki stsenaristina

Gregory Louden (Remedy Entertainment)

Vanemstsenarist ja endine visuaalefektide spetsialist Gregory Louden jagab saladusi ja õppetunde Remedy Entertainmenti videomängu ja telesarja hübriidi Quantum Breaki loomisprotsessist.

Enne mängutööstusesse liikumist töötas Gregory filmitööstuses eriefektide ja animatsiooni valdkonnas. Tema resümeesse kuuluvad teiste seas filmid nagu „Gravitatsioon“, „Prometheus“, „Lustakad jalakesed 2“ ja „Z maailmasõda“. Hetkel töötab Louden Crossfire 2 üksikmängu osise kallal ja ka Remedy veel väljakuulutamata projekti juures.

22:30-23:00

VR arcades: present and future

RiftZone, Psühhobuss, Pikseli.fi, Skyron VR, virtuaalreaalsus.ee.

The panelists will openly discuss the current situation and future developments in the local VR arcade scene with representatives from RiftZone, Psühhobuss, Skyron VR, virtuaalreaalsus.ee and Pikseli.fi.

The discussion is moderated by Madis Vasser (EEVR).

*************************************************************

VR-arkaadide olevik ja tulevik

RiftZone, Psühhobuss, Pikseli.fi, Skyron VR, virtuaalreaalsus.ee.

Panelistid arutlevad kohalike VR-arkaadide hetkeseisu üle ja lahkavad potentsiaalseid arenguid tulevikus. Paneeli saadavad esindajaid RiftZone, Psühhobuss, Skyron VR, virtuaalreaalsus.ee ja Pikseli.fi.

Diskussiooni modereerib Madis Vasser (EEVR)

23:00-23:30

One Small Step For Man, One Giant Leap For Baltic Gamers

Jonas Brazys (GameOn)

Jonas will be talking about Baltic gamers and what we have already achieved as a community to put ourselves on the gaming industry map. He’ll discuss what we have started doing, what we should keep on doing and what we could do better to make the Baltics a «to go» region for gaming industry leaders.

Jonas Brazys is the co-founder of GameOn expo in Vilnius, Lithuania, and also an eSports journalist and enthusiast. He’s a former eSports show host for the Lithuanian YouTube channel ZaismoDNR.

*************************************************************

Üks väike samm inimesele, üks suur hüpe Baltikumi mängijatele

Jonas Brazys (GameOn)

Jonas räägib Baltikumi mängijatest ning sellest, mida siinne kogukond on juba saavutanud, et ennast mängumaailma kaardile upitada. Ta arutab, mida me teeme, mida peaksime edasi tegema ja mida saaks paremini teha, et Baltikum muutuks mängutööstuse liidrite jaoks huvipakkuvaks regiooniks.

Jonas Brazys on Vilniuses toimuva GameOn mängumessi kaasasutaja. Lisaks sellele on ta e-spordi entusiast ja ajakirjanik ning Leedu virtuaalspordile keskenduva YouTube'i kanali ZaismoDNR endine saatejuht.

23:30-00:00

Killing Monsters and Creating Worlds

Philipp Weber (CD Projekt RED)

In The Witcher 3: Wild Hunt you have a dual role: on the one hand you're playing a lone witcher who travels the countryside looking for work, and on the other hand a father and friend to many diverse characters that live in a believable world. Philipp will talk about how CD Projekt RED combined storytelling and exploration to try and combine the best of both worlds.

Philipp Weber studied history and archaeology in his homeland of Germany and was hired by CD Projekt RED as a quest designer after they checked out his mod Lykaon that he had created for The Witcher 2: Assassin's of Kings in 2013. Since then Philipp has worked on The Witcher 3: Wild Hunt and its expansions Hearts of Stone and Blood and Wine. Quests designed by him include The Warble of a Smitten Knight, Beyond Hill and Dale, and There Can Be Only One for Blood and Wine. In addition to contributing as a quest designer, he also worked on the Living World and helped out with facial animations for Hearts of Stone. At the moment Philipp is hard at work on CD Projekt Red's next game, Cyberpunk 2077.

*************************************************************

Koletisi tapmas ja maailmu loomas

Philipp Weber (CD Projekt RED)

The Witcher 3: Wild Huntis on mängijal duaalne roll: ühest küljest ollakse tööd otsiv eraklik nõidur, teisalt aga isafiguur ja ka sõber mitmetele usutavalt ellutoodud maailma asustavatele väga eripalgelistele tegelastele. Philipp seletab, kuidas CD Projekt RED kombineeris mängu luues narratiivi ja mängumaailma avastamise, üritades mängijani tuua mõlema aspekti parimaid külgi.

Philipp Weber õppis oma koduriigis Saksamaal ajalugu ja arheoloogiat. CD Projetk REDi asus Weber missioonidisainerina tööle peale seda, kui 2013. aastal tema The Witcher 2: Assassin's of Kingsi jaoks loodud Lykaoni-nimeline modifikatsioon stuudio tähelepanu köitis. Tänaseks on Philipp loonud missioone The Witcher 3: Wild Hunti ning selle laienduste, Hearts of Stone'i ja Blood and Wine'i jaoks. Tema poolt disainitud missioonide hulka kuuluvad näiteks Blood and Wine lisapakist The Warble of a Smitten Knight, Beyond Hill and Dale, ja There Can Be Only One. Lisaks missioonide loomisele töötas Weber ka elava maailma realiseerimisel ning lõi kaasa Hearts of Stone'i näoanimatsioonide loomisel. Hetkel töötab Philipp CD Projekt REDi järgmise mängu, Cyberpunk 2077 juures.

00:00-00:20

PAUS

00:20-00:50

Vidya Games

Brandon Marsh (Creative Mobile, Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)

A fun and light hearted look behind video games, nostalgia, fandom and the realities of working in a game development team.

Brandon Marsh is originally from Canada and currently works in the Marketing team at Creative Mobile in Tallinn. He is also an instructor with the EEK Mainor Game Dev program and has been active in gaming since the 90’s.

*************************************************************

Vidya Games

Brandon Marsh (Creative Mobile, Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)

Lõbus ja südamlik sissevaade videomängudesse, nostalgiasse, fännimaailma ja mänguarendusmeeskonnas töötamise reaalsustesse.

Brandon Marsh on pärit Kanadast ja töötab hetkel Tallinnas Creative Mobile'i turundusmeeskonnas. Lisaks sellele on ta instruktor EEK Mainori mänguarenduse ja disaini erialal ning on olnud mängutööstuses aktiivne alates 90datest.

00:50-01:20

SkyFront VR @ GDC 2017

Heiki Luts (Levity Play, design lead), Kaaren Kaer (Levity Play, game lead)

The Levity Play team members Kaaren Kaer (game lead) and Heiki Luts (design lead) will introduce their new VR title SkyFront and share overall impressions from a recent visit to the Game Developers Conferene in California.

*************************************************************

SkyFront VR @ GDC 2017

Heiki Luts (Levity Play, design lead), Kaaren Kaer (Levity Play, game lead)

Kaaren Kaer ja Heiki Luts Levity Play meeskonnast tutvustavad oma uut VR-mängu SkyFront ning jagavad muljeid hiljutisest reisist Californiasse, kus külastati Game Developers Conference'i.

01:20-01:50

Game Developer’s Doom Cycle

José Prieto (Sama Sama Studios)

José, a local indie game developer originally from Argentina, will walk us through his personal game development doom cycle. He’ll tell a personal story about falling in love with your projects, taking way too much time to release and wasting your time and money on things nobody will pay attention to.

José Prieto has been active in the gaming industry for over 10 years. Before founding Sama Sama Studios, he spent six years working for Gameloft, where amongst other things he helped to set up a branch in Indonesia and led a team of 100 developers.

*************************************************************

Mänguarenduspõrgu tsükkel

José Prieto (Sama Sama Studios)

Argentiinast pärit Eestis elav mänguarendaja José tutvustab kuulajatele oma isiklikku mänguarenduspõrgu tsüklit. Ta räägib personaalse loo oma projektidesse armumisest, väljalaskega liialt kaua venitamisest ning aja raiskamisest asjadele, mida keegi isegi tähele ei pane.

José Prieto on olnud mängutööstuses tegus üle kümne aasta. Enne Sama Sama stuudio asutamist töötas ta Gameloftis, kus muuseas aitas üles seada firma haru Indoneesias ja juhtis sajast arendajast koosnevat meeskonda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles