Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Suurstuudio Bethesda survestas indie-mängu oma nime muutma

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Praey for the Gods ei meenuta üheski aspektist kosmosemärulit Prey'd, ainult endine nimeosa jäi teisele stuudiole ette. | FOTO: No Matter

Indie-mäng Prey for the Gods on sunnitud muutma oma nime, kuna Bethesda väidete kohaselt sarnaneb see liialt nende poolt väljastatavale teosele Prey.

Teose arendaja No Matter Studios selgitas hiljutises postituses, et Betheseda poolt esitatud nõuete tõttu kannab nende mäng nüüdsest nime Praey for the Gods. Kuigi No Matter Studios ei ole Bethesda argumendiga nõus, otsustati siiski mitte vastu hakata, kuna Kickstarteris elule puhutud Praey for the Godsi arendajad ei saa endale lubada potentsiaalselt kulukat ja aeganõudvat kohtuvaidlust ühe mängutööstuse suurima stuudioga.

Bethesdaga saavutatud kokkuleppe kohaselt saab No Matter Studios edasi kasutada Praey for the Godsi juba avalikustatud logo, milles sõna „prey“ e-täht on asendatud palvetava naise kujutisega. Kirjapildis on stuudio sunnitud kasutama aga teose nime uuendatud versiooni. Tegu ei ole ka esimese korraga, mil Bethesda oma firmamärkide kaitsmisel muskleid näitab – 2011. aastal esitas firma sarnase nõude Minecrafti loonud stuudio Mojangile nende mängu Scrolls pärast, mis sarnanevat liialt Bethesda enda The Elder Scrollsiga. Kuigi võib tunduda, et ebavajalikult pedantlikku tähenärimist esineb üleliia palju, siis peab meeles pidama, et sageli nõuab seadus firmamärgi omanikult kohtuasja algatamist (või sellega ähvardamist) loomuliku osana nime üle õiguste säilitamisel.

Praey for the Gods peaks PlayStation 4 ja Xbox One konsoolidele ning PC-le saabuma millalgi käesoleval aastal.

Tagasi üles