Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Tele2 lõi üliodavad paketid, kuid klienditeenindaja poole nendega pöörduda ei maksa

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Tele2 | FOTO: Tairo Lutter

Tele2 tõi täna turule uued paketid nimega Snäpp, mida saab eritasuta tellida ainult internetist ja mis on vabad nii tähtajalise lepingu nõudest kui ka leppetrahvidest.

Tele2 tootedirektori Katrin Aroni sõnul kehtib nõuete ja trahvide vabastus ka siis, kui klient on ostnud ettevõttest mobiiltelefoni. Kliendil pole tema sõnul põhjust nende pakettide tellimiseks esindusse minna – tasuta liitumine ja paketivahetus käib internetis - ja koostöös Itella SmartPOSTiga toimetatakse nii SIM-kaart kui ka muud tellitud tooted kätte 24 tunni jooksul.

Arvestada tuleb aga sellega, et kui klient nende pakettide puhul vajab klienditeenindaja abi, rakendub talle ühekordne klienditeeninduse tasu: paketivahetuse eest 8 eurot, ülejäänud teeninduse eest veel 4 eurot.

Mobiil-IDga liitumiseks tuleb klientidel siiski esindusse pöörduda ja selle eest teenustasu ei küsita.

Internetimahtu 5GB sisaldava paketi hind on 7 eurot, 15 GB hind 10 ning piiramatu internetimahuga paketil 15 eurot. Kõik Snäpi paketid sisaldavad 200 Eesti-sisest kõneminutit. Iga Eesti-sisese SMSi eest tuleb maksta 0,015 eurot. Kahe euro eest kuus saab tellida piiramatult Eesti-siseseid kõneminuteid ja SMSe.

Rändlustasuvaba internetti neis pakettides ei sisaldu – Euroopa Liidus on näiteks 1 MB hind 0,06 eurot.

Tagasi üles