Forbes valis 100 kõige väärtuslikuma brändi sekka vaid ühe Hiina kaubamärgi

Aivar Pau
, tehnikaportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hiina tehnoloogiaettevõte Huawei.
Hiina tehnoloogiaettevõte Huawei. Foto: © Aly Song / Reuters/REUTERS

Äriajakirjas Forbes avaldatud 2017. aasta 100 kõige väärtuslikuma brändi edetabelis on 88. kohal ainsa Hiina brändina Huawei.

Forbes hindas Huawei brändiväärtuseks 6,5 miljardit eurot, mis on aastaga kasvanud üheksa protsenti.

Forbes valib igal aasta välja 100 kõige väärtuslikumat brändi enam kui 200 rahvusvahelise ettevõtte seast. Tänavused 100 parimat pärinevad 15 riigist, millest 56 on USAst, 11 Saksamaalt, seitse  Prantsusmaalt ning kuus Jaapanist.

Kõige rohkem kaubamärke on  tehnoloogia valdkonnast, mida esindavad brändid on haaranud edetabelis 18 kohta. Lisaks on esimese 15 ettevõtte seast üheksa tehnoloogiaettevõtted.

Huawei on turuosalt Samsungi ja Apple’i järel suuruselt kolmas mobiilitootja.  

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles