Markko Märtini firma pani aluse interneti autokaubamajale

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Markko Märtin.
Markko Märtin. Foto: Liis Treimann.

Autode jaemüüja Amserv Grupp avas täna ametlikult Eesti esimese autode e-salongi ehk interneti autokaubamaja, mille tarkvara on välja töötatud Markko Märtini ettevõtte OÜ Uus Auto poolt.


E-salong võimaldab klientidele erinevaid autosid kodust või kontorist lahkumata võrrelda kuni pisemate detailideni.

E-salongi tarkvara välja töötanud OÜ Uus Auto juhatuse liige Janis Kaal sõnas, et autokaubamajade aeg on saabunud.

«Mudelite valik on lai ja kasvav ning nendes orienteerumine võtab omajagu aega. Interneti autokaubamaja ei ole kontseptuaalselt midagi enneolematut – internetti on juba ammu kolinud nii pangad kui ka mööblifirmad.

Samas on auto pikaajaline kestvuskaup, mille ostuks on võrdlemine võtmeküsimus – kuidas leida üles just mulle sobiv mudel,»märkis Kaal.

Amserv Grupi tegevjuht Mart Mägi lisas, et e-salong pakub klientidele märkimisväärset ajavõitu autode kohta info hankimisel.

«Ühest küljest on auto ostmine väga pikk protsess, sageli kuni pool aastat või isegi aasta, mil klient kaalub oma soove, võimalusi ja vajadusi.

Teisest küljest on auto sageli isegi liiga emotsionaalne ost – kõikide salongide peale, milles võib-olla ühes ongi see kõige õigem ja sobivam auto, ei pruugi klient tullagi. E-salong aitab klientide unistused ja võimalused võimalikult täpselt kokku viia.»

Interneti autokaubamajaga saab tutvuda veebiaadressil amserv.vrooom.ee.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles