Digilevi küsimustes aitab infotelefon ja internet

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment uue digi-tv infoportaali www.digilevi.ee avalehelt.
Fragment uue digi-tv infoportaali www.digilevi.ee avalehelt. Foto: Digilevi.ee
Digilevi puudutavatele küsimustele saab hädasolija vastuse tasuta abitelefonilt 17101 või äsja avatud veebilehelt www.digilevi.ee.

«Veebi eesmärk on anda lihtsas keeles ülevaade digitelevisioonist ning sellest, kuidas igaüks digitaalselt telepilti vaadata saab,» rääkis digitaaltelevisioonile ülemineku valitsuskomisjoni juht Jüri Pihel uuest internetilehest.

«Juhised digi-tv vaatamiseks on lühikesed ja erinevad vastavalt sellele, mil viisil vaataja praegu telekanaleid näeb. Samas on veebis kättesaadavad ka põhjalikumad digilevi juhendid, mida hakatakse paberkandjale trükituna tasuta jagama elektroonikapoodides.»

Tänavu novembris laienes tavaantenniga vaadatava digitaaltelevisiooni leviala kõikjale üle kogu Eesti territooriumi. Eesti üleminek digitelevisioonile lõppeb 1. juulil 2010, kui õhu kaudu leviv analoogtelevisioon välja lülitatakse.

Tavalise katuseantenniga telepilti vaataval inimesel tuleb digitaaltelevisiooni nägemiseks osta või rentida digiboks, telerit välja vahetada ei ole vaja. Digiboks ühendatakse vastavalt seadme kasutusjuhendile  antennikaabli ja teleri vahele.

Eesti telekanalite digitaalseks vastuvõtuks sobivad seadmed on varustatud Digilevi märkidega, et neid oleks lihtne üles leida. Kui müüdaval seadmel see märk puudub, ei pruugi see Eesti telekanalite digitaalseks vastuvõtuks sobida. Digibokse ja digitelereid saab osta või rentida elektroonikapoodidest või teenusepakkujate esindustest.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles