Riigilt kriisiabi saanud Chrysleri kallitel reklaampindadel avaldatud tänusõnumid kutsusid esile maksumaksjate pahameele, sest ellujäämiseks saadud raha ei kasutata otstarbekalt.
Chrysleri tänureklaam ärritas USA maksumaksjaid
Et tänada eelmise aasta lõpus neile eraldatud kriisiabi eest, avaldas Chrysler mitmes populaarsemas USA ajalehtes reklaami, kus ettevõtte juht Bob Nardelli tänab riiki miljoni ameeriklase nimel, kelle hea käekäik Chryslerist sõltub, kirjutab
.
Paraku on kõnealune tänu tekitanud maksumaksjates juba suurt pahameelt. Eriti tigedad on muidugi need, kes finantsabi eraldamisele vastu olid.
Põhjus seisneb selles, et ainuüksi USA Todays ja The Wall Street Journalis avaldatud üle lehekülje ulatuva reklaami pinnad maksab umbes pool miljonit dollarit. Paljud ei saa aru, miks just nii raisatakse raha, mille ettevõte on saanud.
Fox News andmeil hakatakse juba praegu valjuhäälselt nõudma, et laristamises süüdistatav Chrysler asuks raisatud raha tagasi maksma.
Samal ajal ennustavad mitmed analüütikud vaatamata eraldatud miljarditele Chryslerile siiski tumedat tulevikku. Pankrotist polevat pääsu ning erinevate allikate andmeil peaksid fataalsed makseraskused kätte jõudma juba kevadel. Kuna ettevõtte toodangu müük näitab endisel langustrendi, siis kõik võimalused selleks on ka olemas.