Tahvelarvutid moodustavad Eestis 21 protsenti kogu sülearvutite müügist

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX.

Uuringufirma GfK Retail & Tecnology andmetel algas tahvelarvutite hüppeline müügikasv selle aasta maikuust, oktoobris moodustas tahvelarvutite osakaal 21 protsenti kogu Eesti sülearvutite jaeturust.

EMTs jõudis tahvelarvutite müügi osakaal käesoleval aastal 40 protsendini, teatas ettevõte.  

EMT seadmete müügi osakonna juhataja Ardi Ratassepa sõnul on tahvelarvutist viimase poolaasta jooksul saanud trenditoode ja lühikese ajaga on tahvelarvutite osakaal EMT arvutimüügist jõudnud 40 protsendini.

«Nii nagu mobiiltelefoni puhul on oluliseks argumendiks juhtmest vaba olemine, on täna sama trend arvutite puhul – mobiilse tahvelarvuti eeliseks on juhtmevabadus ja kiire pääs internetti,» sõnas Ratassepp.

Tarbija peamisteks valikuteks tahvelarvutite puhul on iPad ja Samsungi erinevad mudelid. Lõviosa tahvelarvuti ostjatest soovib juurde koheselt ka mobiilse interneti liitumist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles