Uued Saabid jäävad ajaloolise logota

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saabi logo.
Saabi logo. Foto: SCANPIX

Pankrotistunud Rootsi autotootja Saabi uued omanikud teatasid, et tulevad uue mudeliga turule juba 2014. aastal. Kuigi auto margi nimeks jääb Saab, kaotatakse siiski traditsiooniline greifi pead kujutav logo.

National Electric Vehicle Sweden AB (NEVS) nimeline elektriautode konsortsium, mille omanikeks on Hiina päritolu National Modern Energy Holdings ning jaapanlaste Sun Investment, sai pärast pikki läbirääkimisi Saab Defence Groupi ja Scaniaga õiguse Saabi brändi kasutamiseks, vahendab Thelocal.se.

Kokkuleppe kohaselt võib NEVSi uusi autosid nimetada Saabideks, kuid neil ei tohi kasutada vana greifi pead kujutavat logo, mis on muuhulgas kasutusel ka näiteks Scania veoautode puhul.

NEVS teatas juba enne kokkuleppe sõlmimist, et huvitub Saabi brändi puhul nime, mitte logo kasutamisest, samas ei ole konsortsium veel avalikustatud Saabi tulevase logo välimust.

Esimesed Saabi elektriautod jõuavad Hiinas müüki ilmselt 2014. aastal, hetkel ei ole teada, kas ja millal võib neid ka Euroopa automüügisalongides näha.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles