Aruniit: enim teeb peavalu internetikaubandus

Alo Raun
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Caro / Scanpix

Tarbijakaitseametist peagi lahkuv peadirektor Helle Aruniit ütles, et praegu on nii Eestis kui ka globaalselt suurim probleem internetikaubandus.


«Praegu on, ma ütleksin, et isegi globaalne probleem internet ja sealsed tehingud ehk internetikaubandus,» ütles Aruniit «Terevisioonis» ja lisas, et ka Eesti Tarbijakaitseamet pidi eelmise aasta lõpus selle valdkonna probleemidega tegelema, vahendab ERR Uudised.

«Internetikaubandus on väga lihtne, kuid mõte on selles, et paljud tarbijad ei saa ostetud kaupa kätte. Eelmise aasta lõpus oli meil suur laine, kus suur hulk internetis töötavaid ettevõtteid kadus ära,» rääkis ta ja selgitas, et ei soovita inimestel internetist ostmist lõpetada, vaid soovitab olla tähelepanelik.

Teine suur valdkond, millega tarbijakaitseamet peab tegelema, on arvutite ja mobiiltelefonide ostmisega seotud probleemid. «Siin hakkab küsimus juba tootjatest peale, kuna kvaliteet ei ole meile alati meelepärane, rääkis Aruniit, lisades, et mõnikord jätab soovida müüjate, kes peaksid nõu andma, professionaalsus.

Aruniit soovitab tarbijatel pretensioonide puhul esmalt pöörduda kaupluse poole, kust toode on ostetud, ning kui seal jääb probleem lahenduseta, tarbijakaitseameti poole.

Tarbijakaitseameti kauaaegne juht Helle Aruniit teatas esmaspäeva hommikul, et paneb septembrist selle ameti maha ja soovib jätkata nõunikuna.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles