Hiina naised ostavad teistest enam Ferrarisid

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Ferrari

Enamik meist eeldavad ilmselt, et Ferrari ostjad on peaasjalikult meessoost kliendid. Samas on näiteks Hiinas Ferraril uskumatult suur naisklientuuri osakaal - iga viienda sportauto ostja on õrnema sugupoole esindaja.


Ferrari tegevjuhi Amadeo Felisa sõnul müüdi Hiinas läinud aastal 220 kapotti kaunistava kappava hobuga Itaalia autot, neist 44 eksemplari ehk tervelt viiendik läks naisklientidele. Mujal maailmas on naiste protsent Ferrari ostjate seas umbes 5, kirjutab

Autonet.ee

.

Felisa sõnul on keskmine Ferrari ostja Hiinas kümmekond aastat tavalisest Euroopa või Ameerika kliendist noorem ning eelistab seejuures ka hoopis ekstsentrilisemat salongikujundust.

Ferrari näeb Hiina turus suurt perspektiivi - lähima 3 - 4 aasta jooksul loodetakse seal maha müüa kuni 400 autot aastas.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles