Audi esitles seeriaküpset A7’t

Kaja Koovit
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Audi esitles tootmisküpset versiooni oma moodsast sedaankupeedest, Porsche Panamera, Aston Martin Rapide ja BMW 5 seeria Gran Turismo konkurendiks kippuvast Audi A7-st.

Teistest Audi mudelitest erineb A7 eelkõige kupeelaadse tagaosa poolest, auto esiosa samas meenutab värskeimat A8-t ja sportautot R8, kirjutab Whatcar.ee.

A7 jõuallikate valikust on teada vaid niipalju, et see sisaldab kahte bensiinil ja kahte diiselkütusel töötavat V6-t. Rohkem infot on avaldati vaid baasmootori kohta, selleks on 3-liitrine TDI diiselmootor 201 hobujõuga.

Mootorivaliku tipul saab olema 297 hobust, selle töömahtu aga ei avaldatud.

Audi traditsioonidele kohaselt on A7 võimalik saada ka firma kaubamärgiks oleva quattro nelikveoga. Sellisel juhul on käigukastiks baasmootori Multitronic variaatori asemel S-tronic 7-käiguline automaat.

Kõik mootorid saavad endale ka kütusekulu vähendava Start&Stop süsteemi, lisaraha eest saab auto varustada ka sportdiffererentsiaaliga.

A7 varustusse kuuluvad ka LED-tagatuled (LED esituled on lisavarustuses), elektromehaaniline roolisüsteem, 18-20 tollised veljed, adaptiivne õhkvedrustus, adaptiivne püsikiiruse hoidja, pre-sense automaatne pidurdussüsteem, sõidurea hoiuabi, parkimisabi ja näidikute ning navigatsioonisüsteemi olulisi näite esiklaasile kuvav süsteem. 

Eraldi rahas eest saab autole tellida ka jahutuse ning massaažiga esiistmed ning  Bang & Olufsen 1300-vatise 15 kõlariga audiosüsteemi.

Auto baashind algab Saksamaal 810 000 kroonist, kuid suuremate varustuspakettide korral kasvab see kiirelt üle miljoni krooni piiri.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles