Õpilasfirma asus mobiilirakenduse teel Eesti talukaupa vahendama

Õpilasfirma SIBIS mobiilirakendus

FOTO: Erakogu

Tallinna kolme gümnaasiumi õpilased ühendasid jõud ja arendasid välja e-turu nimega SIBIS, mis võimaldab talupidajatel nii veebi kui mobiilirakenduse vahendusel oma kaupa otse tarbijatele pakkuda.

Ettevõtet asusid möödud aasta suvel looma EBSi gümnaasiumis õppivad Rudolf-Gustav Hanni ja Karl Angelo Maiuri, Kadrioru Saksa Gümnaasiumi õpilane Kristiina Toomik ja Tallinna Reaalkooli abiturient Elo Johanna Kuklane. Nüüdseks on teenuste toimimine testitud ja värskelt valminud ka mobiilirakendused.

«Kutsume kõiki talumehi süsteemiga tasuta liituma. Meil oleks väga hea meel, kui süsteemiga liituks uue sortimendiga talusid üle Eesti,» ütles Postimehele õpilasfirma esindaja Elo Kuklane.

Kauba tellijateni jõuavad tooted kas pakiautomaatide või kullerite abil. Tasumine käib nagu veebipoodides ikka - läbi internetipanga, krediitkaardiga või püsitellimuse korral püsimaksega.

«Koguste osas oleme teinud erinevad  paketid, mis sisaldab pere jaoks õiges koguses vajalikke juurvilju ja muud talukaupa. Peale selle saab loomulikult enda komplekti ise kokku panna, kuid optimaalsema transpordikulu tõttu soovitame tellida ühest talust ja pigem korraga mitu toodet või suuremas koguses,» selgitas Kuklane.

SIBISe arendusjuhi Karl Angelo Maiuri sõnul on võimalus tellida värsket talukaupa mugavalt enda telefonist väga oluline samm kodumaise toodangu tarbimise  ja tervislike eluviiside poole. «Panime püsti SIBIS e-turu eesmärgiga luua tihe ühendus talumeeste ja lõpptarbijate vahel ning meie mobiiliäpp aitab kindlasti sellele eesmärgile palju lähemale jõuda,» arvas Maiuri.

Rakenduses on võimalik  ostude pealt punkte koguda ja tasemeid kasvatada. Aktiivsemaid tellijaid  premeeritakse üllatuste, soodustuste ja kingitustega. Samuti saab äpist leida sobivaid retsepte toitudele, mida tellitud kaubast valmistada.

Mobiilirakendus SIBIS e-turg on saadaval nii Androidile kui ka iPhone'ile.

Mis puutub õpilasfirma ärimudelisse, siis iga tellimuse pealt võtab ettevõte väikese protsendi. «Et süsteemi arendada ja tegeleda turundamisega,» ütles Elo Kuklane.

Tagasi üles