Google´i käes oli mullu pool USA internetireklaami turust

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Google
Google Foto: SCANPIX

Google ja Facebook hõivasid eelmisel aastal kahe peale lõviosa USA internetireklaamiturust, kirjutab Bloomberg.

Interactive Advertising Bureau andmetel ulatus veebireklaamide käive USAs eelmisel aastal rekordilise 59,6 miljardi dollarini, kasvades aastaga 20 protsenti.

Konsultatsioonifirma Pivotal Research analüüsi järgi moodustasid internetifirmade Google´i ja Facebooki reklaamikäibed sellest kokku lausa 64 protsenti. Google´i osa oli 30 miljardit dollarit ning Facebooki osa 8 miljardit dollarit, teiste, väiksemate ettevõtete osa turul aga vähenes.

«Väiksemad ettevõtted tegutsevad ka edaspidi sektori kahe suurima tegija varjus,» prognoosis Pivotal Researchi analüütik Brian Wieser.

Eelmise nädala lõpus avalikustas Google´i katusettevõte Alphabet oma esimese kvartali majandustulemused, millest selgus, et reklaamikäive kasvas aasta esimese kolme kuuga mulluse tulemusega võrreldes 20 protsenti.

Facebook avalikustab oma kalendriaasta esimese kvartali majandustulemused kolmapäeval.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles