Telia: tegelikult on iPhone Eesti turul kindel müügihitt

Aivar Pau
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Промо

Telekomiettevõte Telia ei nõustu konkurendi Elisa hinnanguga, et eestlased ei ole eriti Apple’i-meelne rahvas.

«Telia Eesti müügikanalites on iPhone’i erinevad mudelid valitsenud müüduimate nutitelefonide edetabelit juba viimased poolteist aastat,» ütles Postimehele Telia Eesti esindaja Raigo Neudorf.

Tema sõnul oli kõigepealt kindel esinumber iPhone 6, seejärel iPhone 6s. Jutt käib seejuures mitmetest tuhandetest müüdud seadmetest.  «Apple’i uusima mudeli ehk iPhone SE senine müügiedu Eestis lubab aga ennustada, et õige pea vahetub liidrikoht taas.«

Läbi aastate on iPhone Telia klientide seas Neudorfi sõnul väga tugeva positsiooni kindlustanud ning täna on iPhone nutitelefonide mudelite arvestuses kõige suurema kasutajaskonnaga telefon Telia võrgus.

Apple’i seadmeid müüva Euronicsi müüginumbrid näitavad samuti, et Apple on ülipopulaarne kaubamärk ja saab üha populaarsemaks Eestis.

Nüüdseks aasta jagu Apple’i Eesti ametlikuks esindajaks olnud Elisa leiab aga üleeile antud hinnangus, et müüginäitajate järgi otsustades ei ole Eesti seda kaubamärki eriti omaks võtnud, kuid oma austajaskond on sellel olemas.

Keskmiselt jääb Apple’i nutitelefonide osakaal Elisa müügist 11–12  protsendi kanti. Kuna tegemist on kallite seadmetega, siis käibest on see osakaal kaks korda suurem, ütles Elisa tooteturunduse juht Mailiis Ploomann.

«Mõnes mõttes võib tunduda see arv väga väike, kuid arvestades seda, et meil on korraga müügil sadu erinevaid mudeleid ning Apple’i valikus on maksimaalselt kahe erineva seadmega, siis on see kahtlemata muljetavaldav tulemus. Eesti ei ole küll Apple’i-meelne maa, aga ka siin on sellel brändil oma tugev ja lojaalne austajaskond,» sõnas Ploomann.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles