Uberi juhi kasulik nõuanne oma nišši otsivatele ettevõtjatele

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uberi kaasasutaja Travis Kalanick
Uberi kaasasutaja Travis Kalanick Foto: SCANPIX

Transporditeenuse Uber tegevjuht Travis Kalanick rääkis eelmisel nädalal Stanfordi ülikoolis toimunud konverentsil esinedes sellest, millise strateegia abil tuleks ettevõtjatel oma nišši otsida, kirjutab Business Insider.

«Mulle meeldib öelda, et ettevõtja rolliks on ettekujutuste ja reaalsuse vaheliste erinevuste mõistmine,» ütles rohkem kui 60 miljardile dollarile hinnatud idufirma juht.

«Ettekujutus või taju on harjumuspärane tarkus, see on midagi, mida peetakse üldiselt õigeks, õigeks lahenduseks. Reaalsus on mõnikord see sama asi, kuid tihti on see midagi väga erinevat,» selgitas ta oma vaatenurka.

«Ettekujutuse ja reaalsuse vahel asuv distants on innovaatorite mänguväljak. Samas, kui sa otsustad hakata sellel mänguväljakul mängima ning ütled kogu maailmale, et nad teevad midagi valesti, pead sa olema ka selleks valmis, et sind peetakse hulluks, sulle öeldakse, et see, mida sa teed pole õige või üldse saavutatav või ei hakka kunagi tööle,» rääkis Kalanick, kelle sõidujagamisteenus on traditsioonilise taksotööstuse esindajad üle maailma tagajalgadele ajanud.

«Kui sa jääd oma liistude juurde ning näed ettekujutuse ja reaalsuse erinevust õigesti, hakkab sinu idee ka lõpuks tööle,» lubas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles