Esmalt torkab silma, et auto on eelkäijaga võrreldes saanud korraliku välisilme uuenduskuuri – auto on muutunud sportlikumaks, dünaamilisemaks, kompaktsemaks. Esituled on saanud kroomitud kaunistused, tagatuled 3D-efekti andvad küüniseid meenutavad LED-ribad. Sellel mudelil on nüüd all ka 16-tollised HYDRE valuveljed. Lisaks muidugi LED-valgusäärisega klaaskatus, millele saab päikeselise ilmaga elektriliselt sirmi ette tõmmata.
Auto lukustusest vabastamine käib klassikalisel viisil võtmepuldil nupuvajutusi tehes, ka pagasiruum tuleb sellel mudelil avada käsitsi – selles osas pole eelkäijaga võrreldes uuendusi toimunud.
Masinasse esmakordselt sisenedes tasub esmalt – nagu ikka – ühendada oma mobiiltelefon üle bluetoothi multimeediasüsteemiga, et asuda läbi masina helisüsteemi kõnesid pidama ja ka telefoni rakendusi ekraanile dubleerima.
Niisiis on auto saanud 7-tollise puutetundliku ekraaniga varustatud «ajud» - navigatsioonilahendus ja kaardid, tagurpidikäigu sisselülitamisel avaneb abijoontega tagurduskaamera pilt, raadio, mp3-mängija. Uutele autodele kohaselt näeb roolitasandilt mõnusalt kõrgele tõstetud näidikute paneelil - mis samuti LED-ääristega varustatud - kütusekulu ja muud sõidu kohta käivat informatsiooni.
Lisaks tagurduskaamerale on lisavarustusena saadaval pimeda nurga jälgimissüsteem ning intelligentne parkimisabisüsteem Park Assist – süsteem, mis teeb kindlaks vaba parkimiskoha ning manööverdab sõiduki autonoomselt külgboksi ja sealt välja. Rooli tööd juhitakse automaatselt ultraheliandurite abil, juhi ülesandeks jääb vaid gaasi ja piduri - automaatkäigukasti korral ka käiguvahetuse – kontrollimine.
Peugeot selle mudeli kapoti all suriseb 1199 kuupsentimeetrine 81 KW mootor – keskmine kütusekulu vaid 4,8 liitrit sajale, heitgaase toodab see 110 g/km. Tippkiiruseks on märgitud 188 km/h, kiirenduseks 100 km/h kulub 10,3 sekundit.