Kes meist poleks vaadanud põnevikke, kus kangelasel on napilt aega jäänud, enne kui käivitub enesehävituslik tuumapomm või avanevad õhulüüsid avakosmosesse või juhtub muud hävitavat. See pinge, see adrenaliin… Põgenemistoas on igaühel võimalus oma närvikava ja nutikus proovile panna.
Tellijale
3600 sekundit surmani
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Et rahva adrenaliininälga tajusid ka mängutootjad, ilmuski juba 1988. aastal John Wilsoni loodud tekstipõhine arvutimäng «Behind Closed Doors», kus suletud ruumis mängija pidi piiratud aja jooksul leidma põgenemistee. Žanr osutus popiks ja mänge tekkis üha juurde. Nagu paljudel mängudel tavaks (meenutagem kõikvõimalikke LARPe), liikusid ka seda tüüpi mängud virtuaalreaalsusest tavamaailma.