Eesti idufirma Frank siseneb kiirendi abil USA turule

FOTO: Frank

Eestlaste loodud ja arendatav reklaamitehnoloogiaettevõte Frank pääses kaheksa idufirma hulgas märtsis algavasse ning neli kuud kestvasse USA kiirendiprogrammi ning loodab selle abil siseneda sealsele turule.  

Colorados asuv Telluride Venture Accelerator pakub Frankile laiaulatuslikku mentorlusprogrammi ja investeerib ettevõttesse 30 000 dollarit. Eesti ettevõte pääses kiirendisse 177 sooviavalduse seast.

«Kuigi kiirendisse saamise võimalus oli väike, otsustasime Telluride’i kandideerida, kuna programmi juhil Marc Nageril on selles valdkonnas suured kogemused ning USA turul ka palju tutvusi. Marc on nimelt Startup Weekendi asutaja ning lisaks on tal Techstarsi taust,» ütles Franki kaasasutaja Harry Kanistik.

Tema sõnul  on kiirendiprogrammis osalemine Franki jaoks osa USA turule sisenemise plaanist. Eesmärk on selle aja jooksul luua kohapeal laiaulatuslik partnerite võrgustik, läbi mille toodet turundada ja müüa.

 

FOTO: Telluride

Frank on reklaamiplatvorm, mis haldab võimalikult palju keerulisi digiturunduse operatsioone ise. See muudab kampaaniate tegemise lihtsamaks suurele hulgale turundajatele ning säästab raha.  Frank on suunatud väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele, võimaldades neil ennast nutikalt turundada ilma meediaagentuuri või digiturunduse spetsialisti kaasamata.

Lisaks alustas mõned päevad tagasi Frank ka kapitali kaasamist läbi Funderbeami platvormi ning esimese nelja päevaga on saavutatud juba 82protsenti 120 000 euro suurusest eesmärgist.

«Otsustasime investeeringut kaasata läbi Funderbeami, sest nad on loonud paindliku ja läbipaistva platvormi, mis seisab võrdselt nii ettevõtte kui ka investori huvide eest ning võimaldab suuremal hulgal inimestel alustavatesse ettevõtetesse investeerida,» ütles Harry Kanistik.

Senini on ettevõttesse investeerinud asutajad ise ning Elevaator Start-up Labs.

Läbi Funderbeami kaasatavad kapitali juhtivinvestorid on Eesti suurima digiturunduse agentuuri ADM Interactive osanikud, kellel on pikaaegne kogemus veebitehnoloogia ja internetiturunduse valdkonnas.

«Otsustasime Franki investeerida, sest näeme, et reklaamiäri muutub üha rohkem automatiseerituks ning turul on suur erinevus väikeste ja suurte ettevõtete võimalustel kasutada erinevaid tehnoloogiaid. Lisaks teame me tiimi juba pikalt ning usume, et nad teevad kõik endast sõltuva, et see ettevõtmine õnnestuks,“ lisas lead investoreid esindav Jaak Ennuste.

Frank lansseeriti 2016. aasta septembris ning on selle ajaga saanud üle 400 registreeritud kasutaja. 60 neist on tänaseks maksvad kliendid, kes on teinud 80 kampaaniat 15 erinevas riigis.

Tagasi üles