Tele2 lõi üliodavad paketid, kuid klienditeenindaja poole nendega pöörduda ei maksa

Aivar Pau
, tehnikaportaali toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2
Tele2 Foto: Tairo Lutter

Tele2 tõi täna turule uued paketid nimega Snäpp, mida saab eritasuta tellida ainult internetist ja mis on vabad nii tähtajalise lepingu nõudest kui ka leppetrahvidest.

Tele2 tootedirektori Katrin Aroni sõnul kehtib nõuete ja trahvide vabastus ka siis, kui klient on ostnud ettevõttest mobiiltelefoni. Kliendil pole tema sõnul põhjust nende pakettide tellimiseks esindusse minna – tasuta liitumine ja paketivahetus käib internetis - ja koostöös Itella SmartPOSTiga toimetatakse nii SIM-kaart kui ka muud tellitud tooted kätte 24 tunni jooksul.

Arvestada tuleb aga sellega, et kui klient nende pakettide puhul vajab klienditeenindaja abi, rakendub talle ühekordne klienditeeninduse tasu: paketivahetuse eest 8 eurot, ülejäänud teeninduse eest veel 4 eurot.

Mobiil-IDga liitumiseks tuleb klientidel siiski esindusse pöörduda ja selle eest teenustasu ei küsita.

Internetimahtu 5GB sisaldava paketi hind on 7 eurot, 15 GB hind 10 ning piiramatu internetimahuga paketil 15 eurot. Kõik Snäpi paketid sisaldavad 200 Eesti-sisest kõneminutit. Iga Eesti-sisese SMSi eest tuleb maksta 0,015 eurot. Kahe euro eest kuus saab tellida piiramatult Eesti-siseseid kõneminuteid ja SMSe.

Rändlustasuvaba internetti neis pakettides ei sisaldu – Euroopa Liidus on näiteks 1 MB hind 0,06 eurot.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles