200 maailma linnas hakkab rattarent käima eestlaste lahenduse abil

Aivar Pau
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mobike rattarent
Mobike rattarent Foto: Erakogu

16 riigis rattarendi teenust pakkuv Hiina ettevõte Mobike hakkab kasutama Eesti ettevõtte Fortumo mobiilimakseplatvormi klientide autentimiseks ja neile teenusega seotud teavituste saatmiseks.

Hiina päritolu Mobike on 2015. aastal käivitatud ettevõte, mis tänaseks tegutseb enam kui 200 linnas. 2018. aasta aprillis omandas Hiina veebiettevõte Meituan-Dianping ettevõttes osaluse 2,7 miljardi dollari eest. Mobike’i rattarent toimib ilma rendipunktideta ehk inimesed saavad rattarenti alustada ja lõpetada enda valitud kohas neis linnades, kus Mobike tegutseb.

Mobike’i partnerlussuhete juht Florian Bohnert rääkis, et Fortumo platvorm võimaldab meil SMSide kaudu reaalajas kliente registreerida ja edastada neile olulist infot.

«Teenusepakkujatel pole mõistlik teha üle maailma sadu integratsioone mobiilioperaatoritega, Fortumo pakub neile selle asemel globaalset ulatust läbi ühe liidestuse,» rääkis Fortumo müügijuht Andrea Boetti.

Fortumo sõnumiplatvorm võimaldab teenusepakkujatel suhelda oma kasutajatega läbi SMS-sõnumite, mida saab kasutada klientide autentimiseks, makseteavituste saatmiseks ja kliendikommunikatsiooniks. Platvormiga on liidestatud enam kui 350 mobiilioperaatorit 100 riigis.

Hiljuti teatas Fortumo ka koostöö alustamisest Skandinaavias juhtiva parkimisteenuse pakkujaga EasyPark. Fortumo platvormi kasutavad ka Google, Spotify ja Electronic Arts.

Fortumo arendab digitaalset platvormi rakendustepoodidele ja digiteenuste pakkujatele kliendibaasi kasvatamiseks, maksete kogumiseks ja kliendilojaalsuse tõstmiseks. Ettevõte ühendab teenusepakkujaid enam kui 350 mobiilioperaatoriga Aasias, Euroopas, Ladina-Ameerikas, Lähis-Idas ja Aafrikas.

Teenusepakkujad saavad Fortumo platvormi kaudu hallata oma kasutajate tarbimiskäitumist mobiilioperaatorite võrkudes, kasutades selleks digitaalse turunduse, mobiilimaksete ja kliendilojaalsuse lahendusi.

2007. aastast tegutseval ettevõttel on kontorid Tartus, Tallinnas, San Franciscos, Pekingis, Delhis, Singapuris ja Hanois.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles