Telia klientidel läks elu mõnevõrra lihtsamaks

Maria Joost
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telia.
Telia. Foto: Ints Kalnins / Reuters

Kui varem pidi mõni Telia klient eri arvete tasumiseks kasutama eri pangakontosid, siis nüüdsest on võimalik arveid tasuda samale pangakontole.

«Alates maikuust kuvame kõikidel klientidele saadetavatel arvetel ühesuguseid Telia pangakontosid,» sõnas Telia meediasuhete juht Raigo Neudorf ja lisas, et muudatuse eesmärk oli muuta klientide elu lihtsamaks. «Ehk enam ei pea klient eri Telia arvete tasumiseks kasutama eri pangakontosid.»

Mida see kõik täpsemalt tähendab:

  • Kliendil on edaspidi lihtsam ülekandeid teha – kõik arved saab tasuda samadele pangakontodele.
  • Kui kliendil on sõlmitud püsimakseleping, siis see jääb ka edaspidi kehtima. Klient ei pea ise midagi muutma.
  • Kõige lihtsam on arveid tasuda arve e-kirjas oleva pangalingi kaudu, kuna seal on Telia maksekorralduse kliendi eest õigete andmetega juba täitnud. Kui klient ei soovi saada arvet e-kirjaga, siis soovitame arveid tasuda meie iseteeninduses või Minu Telia äpis. Ka seal on maksekorraldus eeltäidetud.
  • Telia palub arve tasumisel pangas/internetipangas kasutada arvel näidatud pangakontosid.
    Varem kehtinud pangakontodele ei pruugi olla võimalik makseid teha. Sel juhul kuvab pank kliendile makse kinnitamisel teadet «Sellele kontole ei saa makset teostada!» Kui klient tasub välispangast või teeb ülekande ühest pangast teise, siis pank ei pruugi kontode sulgemisest märku anda ja üldjuhul laekub makse kliendi pangakontole tagasi.
Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles