FOTO: McDonalds.

Lähitulevikus võib autoga drive-in’i pöörates ning menüüd silmitsedes, hakata see liikuma, soovitades osta mõningaid lisatooteid. Kiirtoidukett ostis 300 miljoni dollari eest masinõppe startupi nimega Dynamic Yield, mida plaanitakse esmajoones rakendada just drive-in akende juures, kirjutab Hardi Keerutaja tehnoloogiaportaalist Digitark.

Süsteem on iseseisvalt kursis erinevate faktoritega nagu ilm, kellaaeg, kohalikud sündmused, liiklustihedus, hiljutised populaarsed tooted ning isegi see, mida klient parasjagu tellib, et pakkuda juurde just neid sööke ja jooke, mille järele võiks konkreetsel inimesel parasjagu isutada.

NII NÄITEKS PROMOTAKSE KUUMADEL PÄEVADEL JÄÄTEED VÕI RESTORANI ÜLEKOORMUSE AJAL LIHTSAMAID TOOTEID, MIDA ON TÖÖTAJATEL LIHTSAM VALMISTADA JA MIS SAAVAD KIIREMINI VALMIS.

Tehisintellekti testiti eelmisel aastal üksikutes söögikohtades ning tänavu plaanitakse see toimima saada juba laiemalt. Eesmärk on katta kõik 14 000 Ameerika restorani ja laieneda ka muudele turgudele. McDonald’s kavatseb TI-põhiseks teha ka iseteeninduskassad ja mobiiliäpi. Samuti saaks seda kasutada ka köögitehnoloogias. Millal nutikas müügivahend Eestisse jõuab, pole veel teada.

Loe edasi Digitargast.

Digitark.ee/SAADE räägib tehnoloogiast ja inimestest selle taga – vaata ja mõtle kaasa!