Passat vaatab tulevikku

Uus Passat jõuab Eestisse septembris.

FOTO: tootja

Volkswagen Passat on jõudnud sellesse ikka, kus tavaliselt tehakse mudelile värskendus ehk facelift. Mida ometi muuta, kui kõik on hästi?

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele

Kust tuleb tolm ja kuhu kaob aeg? Ja kuhu kadus Passati armatuurlaualt osutitega kell? See sobis sinna. Loodame, et keegi juba otsib seda! Selles oli midagi jäävat, kindlustunnet toovat. Pilk osutitele – näe, ehituspood on veel pool tundi lahti. Järelikult jõuab. Kas kohmakas silt «Passat» – no me ju teame, et see on Passat, eks? – ütleb meile seda? Ei ütle. Osutitega kell näitab peale kellaaja ka klassi ja stiili ja jäävaid väärtusi.

Veel jäävatest väärtustest. Et Passati universaalkere peab linnadžiipide rünnakule vastu, selles ollakse Volkswagenis üsna kindlad. Märtsis sai täis 30 miljonit Passatit, neid on toodetud 1973. aastast saadik. Ent siiski võib nii minna, et uuenenud mudel jääb viimaseks sedaankerega Passatiks. Sellisele võimalusele Frankfurdis proovisõidul Volkswageni esindaja viitas.

Aga midagi kindlat ei saa veel väita. Universaalkerega mudel on kaugelt kõige populaarsem, hoides oma segmendis kindlalt liidrikohta. Valida on Passat Varianti ning sellest kahe sõrme jagu kõrgema vedrustusega Alltracki vahel.

Tagasi üles